Search
INLOGGEN 

Onze missie: planningshelden maken

Wij willen projectmatig werkende dienstverleners transformeren tot planningshelden. Door ze beter te laten plannen, beschikken ze op het juiste moment over de juiste medewerkers met de juiste competenties voor de juiste projecten. Dat maakt je bedrijf zoveel beter.

Blije klanten

De kwaliteit van de projectuitvoering gaat omhoog. Klanten worden blij van projecten die binnen budget en tijd goede resultaten opleveren. Blije klanten komen terug voor vervolgopdrachten.

Gelukkige medewerkers

Medewerkers doen werk wat past bij hun competenties en behoeften. Zo zijn je medewerkers gelukkiger, worden ze uitgedaagd, voorkom je bore– of burnouts en zullen ze langer bij je blijven..

Efficiënte bedrijfsvoering

Door de planning te verbeteren gaat het hele bedrijf efficiënter werken en wordt je bedrijf productiever op projecten voor klanten. Dat vertaalt zich direct naar een hogere omzet en winst.

Mark

Mark de Jong

CEO

Hefboom op verbetering

“Plan de juiste medewerkers met de juiste competenties op het juiste moment op de juiste projecten. 4 x “juist” is een enorme hefboom op verbetering. Daar helpen we bedrijven bij.”

Waarom we het doen

Wij transformeren projectmatig werkende bedrijven tot planningshelden. Door hen beter grip te geven op ‘tijd’, behalen ze drie belangrijke voordelen:

We zien vaak dat wijzigingen in de planning via de e-mail, telefoon of op papier worden doorgegeven. Een planner is op die manier veel tijd kwijt. Elke aanpassing moet stuk voor stuk worden gecommuniceerd. Dit speelt vergissingen in de hand. Wat als iemand telefonisch onbereikbaar is? Stuur je dan een e-mail? Een grote kans dat dit bericht ondersneeuwt. Dit kan sneller en slimmer.

Als eenvoudige activiteiten geautomatiseerd worden, dan komt er tijd vrij voor taken die wat opleveren. Als de planning altijd en overal actueel is, dan zijn mensen minder tijd kwijt met nabellen en controleren. Het doorgeven van wijzigingen wordt niet vergeten, wat fouten voorkomt.

We leven in een wereld met veel concurrentie. Klanten eisen meer. Heb je de juiste medewerker met de juiste middelen op het juiste moment beschikbaar? Dit voorkomt fouten bij de uitvoering, frustratie bij de klant en vertraging van het project.

Een lekker werkend projectteam levert goed werk en is volgens planning klaar of zelfs eerder. We geloven dat je zo de kans vergroot dat je de verwachting van de klant overtreft. Dat maakt de klant gelukkig en een blije klant is een terugkomende klant. Dit zorgt voor langdurige klantrelaties en daar wordt een bedrijf altijd beter van.

Wij vinden dat het verhogen van de productiviteit de ‘golden nugget’ van beter plannen is. Dit betekent dat dezelfde groep medewerkers in dezelfde hoeveelheid tijd meer werk verricht. We zien hier een enorme potentie. Zelfs wanneer je de productiviteit met slechts één procent verhoogt, heeft dit direct een significant verhogend effect op de omzet van het bedrijf.

Jurgen

Jurgen Bink

MANAGER REVENUE OPERATIONS

Verspil geen tijd

“Het is onze missie om van onze klanten planningshelden te maken. Een betere grip op ‘tijd’ verhoogt direct hun omzet en winst.”

Hoe we werken

Om als bedrijf de productiviteit te verhogen heb je goed gereedschap nodig. We vinden dat het hier niet gaat om harder werken, maar om slimmer werken. We willen dat de eindgebruiker niet alleen met de planningstool kan werken, maar vooral met de tool wil werken. Dit doel willen we bereiken met de focus op drie aandachtspunten:

We willen een oplossing aanbieden die eenvoudig in gebruik is en de gebruiker helpt zijn resultaten te behalen. Eenvoud is belangrijk. Een nieuwe gebruiker moet de tools snel onder de knie hebben. Een bedrijf moet een systeem snel in hun werkprocessen kunnen opnemen. Zo voorkom je dat men terugvalt naar de oude situatie van projectplanning.

We vinden het belangrijk dat we onze oplossing blijven innoveren. We willen zorgen dat de software blijft aansluiten bij de wensen van projectgerichte organisaties. Bij het toevoegen van functies willen we ons altijd afvragen of het past binnen het overkoepelende doel van de software; het plannen en meten van projecten en resources optimaliseren.

We vinden dat voortdurende coaching de klant helpt succesvol te zijn in het gebruik van een systeem. Het eindigt niet bij een eenmalige inspanning bij de implementatie. Een klant is gebaat om tijdens de gehele levenscyclus in het gebruik van het systeem ondersteund te worden. Naarmate de organisatie verandert dienen er zich andere vraagstukken aan. We vinden dat we als leverancier een belangrijke rol hebben om een klant hierin te begeleiden, omdat we best practices opbouwen en kunnen delen. We geloven zo de klant te helpen om zijn bedrijfsdoelen te realiseren.

Mark

Mark de Jong

CEO

Alles uit de kast

“We halen alles uit de kast om klanten te helpen met de invoering en het gebruik van onze software. We geloven simpelweg dat hun succes ons succes is.”

Wat we leveren

Wij leveren online planning software waarmee een project gedreven organisatie hun project en resource planning kan verbeteren. In onze software hebben we drie punten waar we aandacht aan besteden.

Met onze software houden we rekening met de verschillende profielen die onze gebruikers kunnen hebben, zoals planner, projectmanager, manager en medewerker. Elk profiel heeft zijn eigen vereisten ten aanzien van werkwijze, informatiepresentatie en toegang tot functies. Onze software moeten alle eisen van de verschillende profielen aan kunnen. Het dagelijkse gebruik moet voor gebruikers eenvoudig zijn door alleen informatie te tonen die voor hen van belang is.

We bieden de software in de cloud aan. Dit heeft voordelen in het gebruik en de ontwikkeling. In de trends van het mobiele werken en “bring your own device” is werken in de cloud volgens ons onmisbaar. De gebruiker kan onze software starten, waar en wanneer dat nodig is. Alleen internet en een browser is nodig. De IT-afdeling hoeft zelf geen extra software te installeren en te beheren. Dit houdt de kosten laag.

Voor de smartphone en tablet bieden we apps. Een app op een smartphone of tablet heeft als voordeel dat hij altijd binnen handbereik is. De gebruiker heeft zo de mogelijkheid om snel wijzigingen te ontvangen en actie te ondernemen. Deze apps zien we als een onmisbare schakel voor het verhogen van de productiviteit en het voorkomen van fouten.

Onze planningstool werkt samen met andere softwarepakketten. Informatie stroomt zo automatisch van het ene naar het andere pakket. Zo wordt het handmatig overnemen van data voorkomen en worden interne processen versnelt. Dit bespaart tijd en het voorkomt fouten.

We bieden zelf standaard koppelingen aan met verschillende soorten agendasystemen, ERP-pakketten en andere bedrijfssoftware. Met onze API heeft een gebruiker de mogelijkheid om ook zelf een koppeling te ontwikkelen. Dit maakt het mogelijk om zo elk bedrijfsproces te stroomlijnen.

Filip de Waard

Filip de Waard

MANAGER DEVELOPMENT

Kaizen

“Als development team maken we het platform elke dag een beetje beter, sneller en stabieler. We bouwen aan innovatieve functies zodat klanten nóg beter gaan plannen.”

Potentiële omzetstijging