Beschrijving
Bestede tijd aan tickets
In Topdesk kunnen gebruikers heel eenvoudig hun bestede tijd aan tickets registeren. Elke keer dat een gebruiker tijd besteedt aan een ticket, wordt deze tijd automatisch toegevoegd aan de ticket in Topdesk.
Tijd aan andere opdrachten
Echter, medewerkers werken niet alleen aan tickets. Ze besteden ook tijd aan andere opdrachten die ze niet in Topdesk kunnen vastleggen. Hierbij komen andere tools om de hoek kijken, zoals de functie urenstaten in Timewax.
Eén volledige urenstaat
De koppeling met Topdesk maakt tickets uit Topdesk automatisch aan in Timewax en importeert de geregistreerde bestede tijd aan tickets. Op deze manier hebben medewerkers één urenstaat die alles weergeeft waaraan ze hebben gewerkt en daarmee besparen ze tijd.
De kunst van een storingsdienst plannen
Hoe een storingsdienst het beste in de capaciteitsplanning past
Wil je de Topdesk integratie in actie zien?
Want dat kan, gratis, voor 30 dagen. Je kan alles testen, zonder addertjes onder het gras en je hebt geen creditcard nodig. Twijfel niet om met ons contact op te nemen. Start vandaag nog met tijd besparen.