Contact Info
198 West 21th Street, Suite 721
New York, NY 10010
youremail@yourdomain.com
+88 (0) 101 0000 000
Follow Us

Je proefversie is verlopen

Als je je abonneert zetten we je proefversie automatisch om naar een betaalde omgeving en kun je verder gaan waar je was gebleven. Zorg er dan wel voor dat je je abonneert met e-mail adres .

Board
Per gebruiker per maand
7
Minimaal 5 gebruikers
Voor kleine bedrijven die hun spreadsheets voor de resource planning zijn ontgroeid.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren
Plan
Per gebruiker per maand
9
Minimaal 5 gebruikers
Voor bedrijven die de planning in hun processen en systemen willen verankeren.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren
Plus
Per gebruiker per maand
12
Minimaal 5 gebruikers
Voor bedrijven die de volgende stap willen nemen in project & resource management.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren
Board
Per gebruiker per maand
8,5
Minimaal 5 gebruikers
Voor kleine bedrijven die hun spreadsheets voor de resource planning zijn ontgroeid.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren
Plan
Per gebruiker per maand
11
Minimaal 5 gebruikers
Voor bedrijven die de planning in hun processen en systemen willen verankeren.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren
Plus
Per gebruiker per maand
15
Minimaal 5 gebruikers
Voor bedrijven die de volgende stap willen nemen in project & resource management.
Planbord
Agenda koppeling
Mobile app
Verlofaanvragen
Bezetting
Gantt Chart
Urenstaten
Facturering
Abonneren

Je kiest als bedrijf voor één editie en kunt per enkele licentie bestellen.

Vragen? Wij hebben antwoorden

Een gebruiker is een medewerker die inlogt op de desktop app, mobiele app of updates ontvangt per e-mail of agenda-systeem (bijv. via Outlook en Google Agenda).

Je kunt ook medewerkers en zaken zoals een vergaderruimte en apparatuur opvoeren, zonder dat ze gebruikers zijn. Hiervoor hoef je niet te betalen.

Bij het abonneren bestel je een aantal licenties. Voor elke actieve gebruiker heb je een licentie nodig.

Je kunt een gebruiker deactiveren, waardoor die licentie beschikbaar komt voor een andere medewerker om te gebruiken. Deactiveren doe je typisch bij medewerkers die het bedrijf verlaten of niet langer het systeem hoeven te gebruiken.

Jouw gegevens worden opgeslagen in een computercentrum in Nederland dat voldoet aan de hoogste eisen op het gebied van beveiliging. De beveiliging omvat o.a. 24/7 bewaking, CCTV en biometrische keycard toegang.

We gebruiken SSL verbindingen die jouw gegevens versleutelen en we passen DNSSEC toe voor het beveiligen van de Timewax domeinen. Dit voorkomt pogingen tot ongeautoriseerde toegang.

De vermelde prijzen op deze pagina gelden alleen voor betaling per credit card. Betaling op factuurbasis is alleen mogelijk bij de Enterprise editie en als je minimaal 50 licenties afneemt.

Let wel dat betaling op factuurbasis 20% duurder is en dat aanvullende licenties  alleen in bundels van 10 stuks kunnen worden afgenomen. Yep, betaling op factuurbasis is ellendig.

Bij jaarlijkse betalingen per credit card krijg je een fikse korting van tot wel 20% vergeleken met maandelijkse betaling.

Wil je nog meer korting? Betaal dan per 2 jaar om nog eens een korting van tot wel 20% te behalen.

Je kunt je abonnement op elk moment opzeggen. Er is geen opzegtermijn. Als je jouw abonnement voor de verlengdatum opzegt, dan zul je niet voor een nieuwe periode gefactureerd worden.

Let wel dat als je je abonnement opzegt, dat je geen restitutie krijgt voor de resterende periode van je abonnement.

Na het verlopen van je proefversie kun je niet meer inloggen. Maar maak je geen zorgen: je gegevens worden niet direct verwijderd.

We bewaren je proefversie twee maanden. Als je je abonneert zetten we je proefversie automatisch om naar een betaalde omgeving. Zorg er dan wel voor dat je je abonneert met hetzelfde e-mail adres.

Voor de opstartvergoeding richten we je omgeving in, geven we een online training en zorgen we ervoor dat het systeem tegemoet komt aan jouw eisen en wensen.

In de eerste weken van het gebruik zullen we je ook intensief begeleiden. Zo garanderen we de beste adoptie van het systeem voor jouw bedrijf. Met de opstartvergoeding bespaar je dus tijd en krijg je de beste resultaten.

Het is bijvoorbeeld niet mogelijk om 20 licenties van de Professional editie te kopen en 5 licenties van de Enterprise editie.

Als bedrijf kies je voor één editie en je koopt binnen die editie een aantal licenties. Dus in ons voorbeeld koop je 25 licenties van de Enterprise editie.

Geen antwoord op jouw vraag? Schande. Stuur ons jouw vraag en we zullen hem zo snel mogelijk beantwoorden.

Wij verzorgen de inrichting en training

De sleutel tot succesvol gebruik is een goede start. Voor de vaste opstartvergoeding verzorgen wij de inrichting en training binnen één week. Op deze manier krijg je een systeem dat aansluit op je behoeften en je bespaart tijd op de implementatie.

Het cijfer 1

INTAKE

Nadat je hebt geabonneerd neemt ons Customer Success team automatisch contact met je op. We bespreken je behoeften en geven je advies over hoe Timewax het beste voor jou kan werken. Op basis daarvan stuur je ons stamgegevens van klanten, projecten en resources.

Het cijfer twee

INRICHTING

In deze stap richten we het systeem in op basis van de stamgegevens die je hebt aangeleverd. We passen ook best practices toe op basis van onze ervaring met vergelijkbare bedrijven uit jouw branche. Optioneel maken we maatwerk rapporten en sjablonen ten behoeve van e-mail en facturering.

Het cijfer drie

ONLINE TRAINING

Na de inrichting trainen we 3 tot 4 sleutelgebruikers volgens het principe van train de trainer. Veelal zijn dit twee sessies van twee uur. Indien nodig geven we extra sessies zonder bijkomende kosten. We gaan net zo lang door totdat jullie volledig in staat zijn om het systeem binnen jullie bedrijf uit te rollen.

Vergelijk functies tussen edities

Voor meer informatie over de functies zie de screenshots en video’s op onze functies pagina.

Planning

  • Planbord

  • Agenda

  • Verlofaanvragen

  • Goedkeuring workflow

  • Resource aanvragen

  • Competenties

  • Gantt Chart

BOARD

PLAN

PLUS

Management

  • Voortgang meten

  • Urenstaten

  • Onkostenstaten

  • Klantenportaal

  • Facturering

  • Offertes

Rapportage

  • Rapporten

  • Bezetting

  • Project snapshot

  • Afdeling snapshot

Services

  • Mobiele app

  • API

  • Support

  • Service Level Agreement

  • Bestanden opslaan